Sandra Elén

Sunday, April 16, 2006

Min Bror, meg, musikken og en rød Hyundai på tur i Grendland
Broren min har vært hjemme, noe som har vært veldig koselig, i tilfelle noen skulle tro fra siste innlegg at jeg ikke syntes det. For det var KNALL. Sandra med lappen og Christian med musikken og en rød hyundai, og vi fikk tilogmed lov til å kjøre hvor vi ville i HELE Grenland, weeeeee. Dette var jo litt surt siden jeg og min bror gjerne ville dra på overaskelsesbesøk midt på natta til noen. Men sånn skulle det ikke gå. Uflaks sa severin suveren. så jeg og min kjære bror drar fram et kart, hvor langt kan en egentlig kjøre innenfor Grendland, og til enden kjørte vi. Og denne turen viste seg til å bli en riktig så koselig tur, det er nemlig riktig så koselig å snakke med sin bror igjen. Flaks sa Suveren severin. Moralen; selvom gresset altid ser grønnere ut på den andre siden, så stemmenr det ikke alltid......

2 Comments:

Blogger Kunst Kriticum said...

Gresset er grønnere i Tromsø, det er sikkert.

4:00 PM  
Blogger SOLveig said...

eller i sandnes. her e det faktisk grønt gress NÅ.det e det nok ikkje i tromsø.

men sandra, æ syns du e flink. BRA BLOGG! VÆLKOMMEN til bloggjengen.

ellers så ser æ alldeles veldi mye fram til å se dæ om få dager. plutselig og snart. skien, here i come!!

7:24 AM  

Post a Comment

<< Home