Sandra Elén

Sunday, October 28, 2007

Tanker....

Jeg er ikke perfekt......

Det er så utrolig slitsomt å ikke være perfekt.
være alt for alle
si alle de rikitge tingene
kunne gi kritikk
ta kritikk
skille mellom hva som er personlig
eller hva som ikke er personlig
ta ting med beste mening
tenke positivt
være hyggelig
gjøre jobben perfekt
hjelpe andre
ha overskudd
være gavmild
tålmodig
ikke for skravlete
ikke for direkte
ikke for hard
ikke virke for sterk
ikke virke dømmende
men stå for noe
ikke være som alle andre
men likevell skille seg ut
ikke være kald
men ikke for sår
ikke forvente for mye
ikke forvente for lite
ikke bry meg om hva mennesker sier
ikke la være å bry meg om hva mennesker sier
tåle alt
utholde alt
alltid være blid
aldri være sur.
elske alle like mye
behandle alle mennesker som de fortjener
se gull i alle
Jeg klarer det ikke....................

Mitt største problem er at jeg ikke er perfekt

2 Comments:

Blogger Simon said...

Ingen forventer deg perfekt, (mange ser deg kan hende som det fordi du er jammen ikke langt unna. :) ) Det er ikke så viktig å være perfekt. Svakheter er det som gir mennesket karakter. Jeg sier vi må slutte å være perfekte, ikke være fullstendige i alt. La brikkene falle der de vil. Det er så utrolig lite vi konrolerer selv uansett.

12:56 AM  
Blogger Sandra Elén said...

tror det er en ting alle sliter med, men tror at perfeksjonister som meg sliter ekstra mye med det, det at en ønsker å gjøre alt for alle, se gull der ingen andre ser gull. Være fullstendig vis, noe en aldri har mulighet til å bli

10:37 AM  

Post a Comment

<< Home