Sandra Elén

Tuesday, April 18, 2006

Påskeferien del 1; følg med på Sandras spennende påskeeventyr


Nå har jeg hatt en god ukes påskeferie, det har vært deilig, men man skjønner ikke at man har ferie før feiren er over. Men påsken har vært fylt med masse spenning som alltid. endelig litt tid til å være sosial og se alle vennene mine igjen, deilig å få huet opp av bøkene og se noen venner igjen. Bror var også hjemme og lagde en finfint-skjorte til meg,
Men det var i slutten av ferien at påskefølelsen kom, vi dro en stor gjeng opp til gården til en kompis Andreas i fyresdal, utrolig nydelig sted. Men grunnen til min entusiasme er at jeg har nå skyti med hagle(det gjorde sikkelig vondt), og en slags pistol(de kalte det en ruger....) det var faktisk utrolig gøy, he he. Det var sikkelig koselig med mafia, mat, turer, skyting og slikt, men det beste var at vi var en liten gjeng som fikk bedt sammen, utrolig deilig, senere på kvelden ba jeg for vennina mi, hun fikk ikke sove, hun hadde veldig vondt i nakken sin, så jeg ba en liten stille bønn, dagen etter sa hun at hun var helt bra. Det er så bra, Gud er så trofast!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home