Sandra Elén

Wednesday, December 27, 2006

Mormor - min helt........


Rett før jul, fikk jeg en spontan idé, pappa hadde satt igjen bilen hos meg, og jeg tenkte hvorfor ikke benytte sjansen.
Jeg bestemte meg for å besøke mormor, som jeg ikke hadde sett på et år.
Jeg har nemlig tenkt mye på henne i det siste.

Min unge mormor på bare 67 år fikk for noen år siden et hjerteinfarkt, noe som medførte til at hun ble liggende på badet bevisstløs i tre dager, dermed pådro hun seg lungebetennelse og en rekke andre sykdommer.
Hun ble etter noen dager funnet av naboen, og ble liggende i koma i to uker, hun var veldig ung og for oss var det utrolig vanskelig, men både legene og familien vår klarte å begynne å innse at hun ikke ville leve lengre enn noen uker til.
MEN Gud hadde en helt annen plan, dette fantastiske mennesket er et bønnesvar.
Denne damen er nemlig min største helt, hun har igjennom alle år bedt utolig mye for alle, og det er nok ingen tilfeldighet at hele hennes familie er kristne. og selvom hun er delevis lam og sliter med å snakke, så har hun Jesus i hjertet og deler han gjerne med alle rundt seg. Hun ber mye for meg og alle rundt seg, og hennes bønner har kraft.
Jeg kunne sagt så utrolig mye mer om mormor, men det viktigste av alt, og det jeg beundrer i henne mest, er hennes uendelige store tro på Jesus, hennes store hjerte for mennesker rundt seg og hennes utrolige store og gode humør.
DENNE DAMEN ER HELT FANATSTISK!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

det er helt sant, bestemor er knall!!!

11:39 AM  
Blogger SOLveig said...

bestemødre er fantastiske!

5:55 AM  

Post a Comment

<< Home