Sandra Elén

Sunday, February 03, 2008

En helt normal dag sydney/Just a another normal day in Sydney






Vi startet dagen, siden som du sikkert allerede har skjønt bor jeg ganske langt unna Sydney sentrum, jeg bor nemlig på Hills.
Det er vell og bra, men noen ganger er det jo artig å komme seg litt ut, så siden jeg var bedt på bursdagsfest til Kriss, så dro jeg med meg alle mine søte gode venner fra Hills inn til den store skumle byen.
Det tar sikkert halvannen time med tog og buss å komme seg inn til sentrum, så en gjør ikke dette hver dag.
Etter mange timers shopping, subway og Gloria Jean´s som bare har fantastisk iskaffe, så tenkte vi skulle komme oss til Kriss. Jeg fant da fort ut at mobilen var hjemme og jeg var den enste som kjente Kriss, heldigvis hadde Ida med seg sin mobil. Tror vi brukte et par timer på å komme oss til stedet han bodde som er midt i byen, vi spurte kanskje 20 stykker og ingen visste hvordan man kom seg til Waterloo, kjære tid!
Men kvelden endte hyggelig, vi kom fram til festen og hjem igjen. Det er faktisk en prestasjon. og jeg er stolt av meg selv.

2 Comments:

Blogger Paul Andreas said...

Flotte rumper.

(er det lov å si det?)

3:33 AM  
Blogger Sandra Elén said...

nei, ha ha ha ha

5:46 AM  

Post a Comment

<< Home