Sandra Elén

Tuesday, April 18, 2006

Påskeferien del 3; følg med på Sandras spennende påskeeventyr





På mandagen var det utrolig fint ute, sola skinnte og vi dro på tur. Sporty som jeg var prøvde jeg meg på ting som jeg var utrolig redd for å gjøre. Det var nemlig sånn at vi skulle gå en liten tur ned i en slags "dal"(veldig veldig liten), men for å komme ned der måtte vi enten gå en enorm omvei, eller rett og slett stammeklatre nedover, he he, jeg har en enorm høydeskrekk, men til slutt så sto jeg jo der da alene, de andre ventet på meg og da var det bare å hive seg i det, det ser kanskje ikke så skummelt ut, eller så høyt ut på bildet, men alle som har sikkelig høydeskrekk vet at det er høyt nok. Og jeg klarte det, men har et enormt blåmerke på låret. Det ver en nydelig tur. Jeg vant verken halve kongeriket, en kjekk prins eller guiness rekord på stammeklatring, men for meg var dette like så stort.Og snipp snapp snute så var påskeeventyret ute.

1 Comments:

Blogger SOLveig said...

æ e veldig klar for et spennende eventyr på fredag med en eventyrlig person som dæ.

smil fra eventyrlystne solveig

12:20 PM  

Post a Comment

<< Home