Sandra Elén

Sunday, February 04, 2007

Februar.......

februar er en fin måned.
særlig denne.
for det er så mye fint som skal skje.
finfint.

dette er en
"sandra-gleder-seg-til-i-februar-liste":
- Tre uker tur til Kenya
- besøke barnehjemmet for Aidssyke barn
- være på skolebsøk
- ligge på stranda i Mombasa
- Få en time masasje om dagen minst
- dra på delfinsafari, svømme med delfine
- dra på safari i nasjonalparken, overnatte under åpen himmel
- dra på kampanjer
- preke for masse mennesker
- være med mine gode venner i tre uker
- bli brun
- gå uten sokker
- bade
- sole meg
- kjøre fly
- danse med afrikanerne
- se Arne ta helt av
- se vennene mine ta helt av
- se mirkaler og undere
- se mennesker bli kjent med Jesus
- bety noe for mennesker
-spise masse god frukt
- kjøre båt
- ta masse bilder
- se Oddvar breake
- se Anne Elisabeth ta helt av når hun skal rappe
- se venner vokse med Gud
- bli utfordret
- kjøpe meg parfyme
- kjøpe meg en fin fin engelsk bibel
- kjøpe noe fint
- gå tur på stranda i solnedgang
- se soloppgang
- bli kjent med folk i klassen som jeg ikke kjenner så godt
- spise ny mat
- se misjonssatjoner og steder hvor mennesker virkelig har viet deler av livet sitt for andre mennesker de egentlig ikke kjenner og har noe forhold til.
- møte masse hyggelige mennesker
- snorkle
- ha møter
- se Gud helbrede et menneske
- Se Gud bruke meg
- se Guds trofasthet enda mer
- komme hjem og sove lenge
- dra til skien og møte mamma og pappa
- legge inn bildene mine på macen og vise og forklare
- reise på tur med mamma
- nyte vinterferie
- besøke tante og onkel og Margrete og Nora
- slappe av


Det er så mye mer å se fram til denne mnd,
og jeg tenker at alt jeg har skrevet er en liten smakebit av hva jeg gleder meg til,
det står selvfølgelig ikke i prioritert rekkefølge,
men mest av alt ønske jeg å gi mennesker rundt meg en smak av himmel, se noe som er større en dem selv, noe å leve for,
la de få se hvem Jesus er.
Han er alt, han er det som er verdt å leve for, han gir deg alt du noensinne kunne trenge, han er altid trofast, slipper deg aldri og elsker deg betingelsesløst.
Takk!

6 Comments:

Blogger Sandra Elén said...

Solveig, jeg måtte stjele denne........sorry

3:09 PM  
Blogger SOLveig said...

så lenge man oppgir kilden e jo det meste lov..
helt greit du;)
bra du også glede dæ til februar.

1:52 AM  
Blogger miss S. & miss J. said...

Når drar du?

6:03 AM  
Blogger Sandra Elén said...

jeg drar 7 februar, eller natt til 7 feb.....:)

6:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

sandra. nå skal jeg pakke. dette blir skoj.

1:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

he he. fra vero forresten.. guri..

1:01 AM  

Post a Comment

<< Home