Sandra Elén

Sunday, April 23, 2006

Solveig og Sandra på en solskinnsdag





Klokken 2 natt til fredag kom ei venninne på besøk, det var Solveig min kjære telefon venninne. Det er faktisk første gang vi virkelig har vært mer en 10 minutter sammen. Dagen derpå skulle jeg som var utplassert på Pinsekirka tabernaklet, jobbe med 16.mai konserten som forresten blir svært boblende knall. Jeg skulle hente plakatene hos trykkeriet, og henge de opp. Med mammas bil og omtrent full tank var dagen lagt opp til å bli svært finfin. Ikke nok med dette var min kjære telefonvenninne på besøk. Og som ikke dette skulle være nok, så kunne vi ikke hente plakatene før klokken 3, og sola skinnte som bare det.Skulle nesten tro at sola kom med Solveig. Så Solveig og jeg tok sightseeing i vakre Skien by + Porsgrunn. Etter dette spennende eventyret, tok vi oss en tur på kaia og spiste ferske baguetter, bananer og noen fantastiske epler(hihihi),(de var faktisk veldig gode, så gode epler har jeg nesten aldri smakt). og deretter en tur langs bakkesstranda. Tenker det var et super dupert eventyr..............

3 Comments:

Blogger Kunst Kriticum said...

Heftige briller :)

12:36 PM  
Blogger SOLveig said...

ja, det va en vakker stund vi fikk sammen æ og du.

tusen takk for en nydelig dag i skien.
æ kommer tilbake!!!

du e så bra.
min hjertevenn og likesinnede.

hils svanen fra mæ.

1:36 PM  
Blogger Sandra Elén said...

Du får ta en tur på 16.mai konserten og bli med på russefeiringa mi

6:24 AM  

Post a Comment

<< Home