Sandra Elén

Tuesday, July 25, 2006

Ukens Filmtips

Som sagt har jeg begynt å anmelde filmer som jeg suntes er bra eller verdt å se. De kan både være tekniks sett bra eller rett og slett bare lett underholdning. Gamle, nye, komedie, drama, thriller og romantisk komedie. Jeg anmelder alt.(som jeg har sett)
Ukens film er vår gode gamle og veldig koselige "sound of music".
Dette er en god gammel klassiker fra 1965.
Hovedpersonen i denne filmen er Maria, hun bor i et kloster, men klarer aldri være en "ordentlig" nonne, hun glemmer tiden og elsker å være fri i østerrikes vakre natur. En dag sendes hun opp som en guvernante for 7 barn. Dette forandrer hele Marias liv. Det hele pågår under den andre verdenskrig.

Personlig elsker jeg denne filmen, jeg er egentlig ikke glad i musikaler, men denne filmen er rett og slett nydelig. Anbefales!!

2 Comments:

Blogger Princess Of God said...

hei sandra!hva gjør du på?har du det bra? gla i deg, klem fra meg

2:23 AM  
Blogger Princess Of God said...

grillparty hos meg på onsdag hvis du vil komme!!!mob nr :93852257

7:10 AM  

Post a Comment

<< Home