Sandra Elén

Tuesday, June 20, 2006

Elin og Trond Magnus Sevre


Lørdag 17.juni giftet Elin Kroken og Trond Magnus Sevre seg i Borgestad kirke. Elin kroken, for de som ikke visste det, har vært ungdomsarbeider i pinsekirken Tabernaklet i 2 år. og Trond Magnus Sevre har nå jobbet i noen år i oneway.no(http://oneway.no/) Det var en nydelig vielse.
Jeg serverte i middagen som ble holdt på Grendland folkehøyskole, et nydelig sted. Mine nerver var enorme, jeg hadde tullet med Elin om at jeg sikkert kom til å søle på brudekjolen hennes, og gjett hvem som fikk ansvaret for å servere til bruden, jo meg..... og nå tror du sikkert at jeg sølte, men det gjorde jeg ei. Etter middagen fikk vi som serverte være gjester. Det var et fantastisk bryllup, for selv om en sånn dag alltid handler om brudeparet, som det skal og bør gjøre, var fokuset deres tydelig, de ville og vil tjene Gud sammen. De er et ordentlig godt forbilde på to mennesker med et ordentlig godt fokus. Så Elin og Trond, gratulerer og Gud velsigne dere.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home