Sandra Elén

Wednesday, June 14, 2006

Jeg er ferdig med 12 års skolegang, JIPPI

Etter å ha vært skolelei i 7 år, er jeg endelig fri: Nå er jeg fri til å gjøre akkurat hva jeg vil, nemlig leve full tid i tjeneste for Gud. Du sier kanskje da at det gjør du jo også når en går på skole. KORREKT, men den følelssen av at du virkelig vil gjøre noe annet og komme seg videre har vært der i så mange år. Og misforstå meg ikke, jeg tror det er viktig å gjøre det beste ut av alt, man lever 100% uansett hvor en befinner seg. Men jeg har alltid hatt en lengsel etter å komme meg videre, og komme litt nærmere og sterkere til og i Guds vilje eller plan for meg. Det er så godt å se at jeg nå har et helt år, til å være egoistisk på, nemlig fokusere på en ting, jeg drømmer om å fokusere mer på, nemlig Gud. Han er fantastisk, og det å sette av et helt år bare til han, er en drøm. Jeg gleder meg noe enormt. Takk Gud for at jeg får denne muligheten.

7 Comments:

Blogger Kunst Kriticum said...

Gratulerer Sandra. 1 år i Oslo, så tar du andre året i Tromsø, Deal!?

haha. Du får ta med deg et drøss med folk å komme å besøke meg en gang snart.

Love from your brother upstairs (Nord Norge er på en måte toppetasjen i Norge, Norges stolthet.)

-Christian

2:17 PM  
Blogger Sandra Elén said...

takk, skal ta en tur i hvertfall, men hvem vet, kanskje ender jeg også oppi der, eller kanksje ikke, gla i dæ

1:37 PM  
Blogger marie said...

du er så bra du sandra...
sees av og til vi:)

3:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

så ufattelig deilig det må være, helt ferdig med skolen.
tar deg igjen om ett år.. ;)

men du, vi to skal jo ta oss en tur til tromsø. skulle vi ikke?
jeg har lyst til å dra i høstferien jeg. tenker faktisk seriøst på det nå..
men så kommer det jo utfordringer som at det må passe for deg og at vi må penger, men vi kan jo tenke, og drømme litt..?

lov ju chicka!

5:05 AM  
Blogger SOLveig said...

sandra.
følg hjerte ditt.
blir best det.

:)

ellers så kan vi godt reise til nordnorge, æ og du, og drikke mye boblende brus på flyet.
ka sir du til det?

men, i alle fall, så kan du forvente dæ besøk i hovedstaden...
NICE!

5:26 AM  
Blogger SOLveig said...

tru det eller¨ei, men æ va faktisk lei mæ(begynte nesten å gråte) den dagen æ va ferdi på vgs... så forskjellige kan man være..

7:39 AM  
Blogger Paul Andreas said...

gratulerer.

6:44 AM  

Post a Comment

<< Home