Sandra Elén

Tuesday, May 23, 2006

Sandra er arbeidsløs..........

Etter tre trofaste år i skobutikken på Arkaden, så har jeg ingen jobb lenger.
Saken er at daglig leder har sagt til sjefa at jeg har sluttet, noe jeg ikke visste noen ting om, jeg ringer sjefa oog hun sa at listene for sommeren er satt og jeg burde skaffe meg en sommerjobb....
Herlig ikke sant, det er jo litt seint å skaffe seg en jobb nå, og jeg hadde jo heller ikke sagt at jeg skulle slutte eller sendt en oppsigelse. Det blir bare for dumt, i tillegg har de ansatt ei ny, fordi de trodde jeg hadde sluttet...... Jeg har måtte finne meg i ganske mye på den jobben, men et sted går en grense........ Jeg er arbeidsløs.......

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

huff da, det hørtes ikke bra ut, det var veldig teit gjort!!

11:52 PM  
Blogger SOLveig said...

HALLO!!

stå på kravene!!
det der e jo heilt latterlig...
har du ikkje arbeidkontrakt??
kan da umulig være lovlig.

go sandra.
ikkje la dæ tråkke på.
og si at du har en far som e advokat og ei venninne i sandnes som e veldi sterk.
og at det lett for boblende brus kan bruse over...

8:24 AM  
Blogger Sandra Elén said...

jeg er jo ikke helt arbeidsløs, jeg får jo de tolv timene i mnd jeg har krav på, men det hjelper ikke mye med 2000 kroner når du skal flytte til Oslo, søker på nye jobber nå, kanskje det var for det beste, sånn at jeg ikke går på veggene i den butikken

10:21 AM  
Blogger marie said...

sparken kalles det kjære venn...

3:17 PM  
Blogger Sandra Elén said...

Nei, jeg har fortsatt jobb der, men jeg får ikke jobbe fast i sommer slik jeg trodde jeg skulle, så jobben har jeg fortsatt, men det er jo ikke vits i lenger, for nå har jeg fått en ny jobb

8:07 AM  

Post a Comment

<< Home