Sandra Elén

Tuesday, April 25, 2006

Frosk på vei til tv-stuen


I dag satt jeg på tv-stuen og slappet av, plutselig ser jeg en frosk på vei inn for å se på tv med meg, dumme meg trodde det var en edderkopp, vi har seriøse problemer med noen gigantiske edderkopper i huset vårt, jeg er livredd edderkopper, av sin grunn at du finner dem overalt her i huset, i senga, i dusjen....... men etter nærmere øyesyn, så jeg at det var en frosk, hvordan den har kommet inn i huset vet jeg ikke, det er litt rart siden jeg bor omtrent tett i tett med tusen andre hus... ja ja, litt overdrevent, men uansett rart. Men her har du bilde av denne frosken.... hi hi, aldri en kjedelig dag hos familien Bjørnø............ heldigvis var venninna mi si mor på besøk og tok den fint ut med mammas skjerf.......... Tøffe Torun......

3 Comments:

Blogger marie said...

grattiss med blog a dama. si fra når du har fått deg kjærste. heia sorthvit telt og frosker. åffer prøvde du ikke å kyssen den???kanskje den kom fram en prins. jaja.du er nydelig og bra. :) :) gb og love fra mærrimærri

12:36 PM  
Blogger Sandra Elén said...

jo jeg skulle vell prøvd å kysse den, men den var drit skummel, det hoppet jo som en gal rundt om kring i gangen, gale frosker, dessuten ville du kysset denne ekle frosken, yuøk=æsj. prinsen kommer for håpentlig uansett, hihihi engang.........

12:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

kjære sandra. endelig fant jeg ut hvordan jeg skulle finne blogspotten til folk, og DIN side..puh.mye jobbing når man ikke er helt på nett med disse fancy SPOTsidene..jah: håper du overlevde russetida=og 16.mai. jeg gleder meg til du kommer til oslo<3

sommerfuglkyss fra mia

10:14 AM  

Post a Comment

<< Home