Sandra Elén

Tuesday, April 25, 2006

JIPPI Russ 2006



Yes, nå er Sandra, lille Sandra Elén blitt russ, det er artig, super knall. Det var en snil politimann på skolen og sa at når noen får på seg russedrakta så forvandles de til små supermenn og damer, (for å være politisk korrek). Og det er nettopp slik jeg føler det. Siden jeg var 5 og lånte mammas røde forkle og drømte om å bli supermann, til nå, hvor jeg faktisk er nærmere enn jeg noen sinne har vært en superdame. Jeg har jo tross alt reddet superman, batman og spiderman fra alle de farlig fruktene og grønnsakene i verden. Så her er jeg som russ, følg gjerne med på mitt russeeventyr......... Nå venter jeg bare på å lære meg å fly.... det tar sin tid.............
Forresten se på den vakre russeluen som kjære venninne Brittern har strikket til meg, nå skal jeg aldri fryse på mine ører igjen. TAKK - du rocker skien, hihihi

1 Comments:

Blogger SOLveig said...

shikkelakke
shikkelakke
vi e russ
og vi digge digge digge je-e-sus
shikkelakke
shikkelakke
be så skal det skje
party
party
party
vi e russ null tre

(oi det e jo tre år sida alt. men ta av og rock on. russefeiring e en fryd. vi har grunn til å feire - med jesus i hjerte kan russetida bli en stor FEST!!)

12:17 AM  

Post a Comment

<< Home