Sandra Elén

Friday, May 05, 2006

Klassetur til oslo



Som jeg skrev i mitt 1.mai dikt så skulle jeg til oslo, eller rettere sagt på West side Story.
Dagen startet tidlig og etter 3 timer i buss var vi framme ved tre museumer(beklager grammatikken) Fram, Kon-Tiki og sjøfartsmuseumet. Vi kunne velge og jeg valgte Kon-tiki som faktisk var svært spennende. både Ra II og Kon- Tiki var inne på dette museumet. Etter dett besøket dro vi videre til en avis som heter Klassekampen(føles nesten som å banne, ved å si navnet) der møtte vi en haug med kommunister, revolusjonister og sosialister, med alt det har å tilby, palastinaskjerf og greier.... Der fikk vi et foredrag om Israel-Palestina konflikten som var så ensidig som det bare kunne gå ann og Sandra klarte nesten ikke å la være å si at de var noen fjomper...... he he. Etter noen irriterende timer dro vi videre inn i sentrum på shopping, jeg derimot, fornuftig som jeg er og blakk som jeg er møtte en kjempe god venninne Miriam. det var utrolig koselig...... På kvelden kom vi til Oslo Nye, der West Side Story skulle være, og jeg trodde Adil fra dansefedber skulle spille, men NEI det gjorde han ikke..... og resten av kvelden var til å le av, de gråter så dårlig..... og jeg som trodde jeg elsket musikaler, har funnet ut at jeg slettes ikke gjør det. Men for å slutte positivt så var det alt i alt en svært koselig tur.....

1 Comments:

Blogger SOLveig said...

hmmm.

det hadde kanskje vært en bedre ide å møtt aftenposten.
du kan gi det videre som et stort tips fra meg...

11:19 AM  

Post a Comment

<< Home