Sandra Elén

Monday, May 01, 2006

1.mai

Yey, i dag er det 1.mai, fantastisk, nå er det bare 24 dager med skole igjen, og kjære Gud la det bli streik(sensorstreik).
Sola skinner nesten og det er bare 17 dager til 17.mai.
Dagen er fin og det er bare 16 dager til 16.mai konserten som bare blir såååååååå bra (Daniel Benjamin, Kamuflerte Engler, Cornfield og til slutt og ikke minst exhilerated).
Det begynner å bli ganske varmt ute og det er bare 13 dager til Rudi Myntevik konserten.
Jeg har ikke flere tentamner og det er bare 9 dager til danseforestillingen på Ibsenhuset.
Jeg har en fantastisk Gud og det er bare 7 dager til Tentro høytidsdagen(jeg er tentro- leder)
Jeg er fantastisk heldig og det er bare 2 dager til jeg skal på West Side Story med Adil(fra dansefeber) i hovedrollen.
Livet er Fantastisk
Det er 1.mai

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

johoo! der kunne også jeg skrive kommentar her;)
Alltid bra og viktig å ha noe å glede seg til, telle dager er kjempegøy!! men altså, du burde jo ta deg en tur nordover i sommer altså. sånn til actnns f.eks, så får både du og vi nordboere mer å glede oss til;)

arnt hilmar hilser så masse!

8:44 AM  
Blogger Sandra Elén said...

aner ikke hvem arnt hilmar er, men kanskje jeg får prøve å ta en tur nordover, men Nordover - London ehhh, litt vanskelig den der altså, hihihi

9:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

aner i grunnen ikke hvem arnt hilmar er jeg heller... men er sikker på at han er en god nok grunn til å komme nordover!
hvem har sagt at du ikke kan få i både pose og sekk!?;) jeg valgte forresten sommarøya framfor frankriket en gang, bare så det er sagt!
(o skinnhellige meg;)

1:22 PM  

Post a Comment

<< Home