Sandra Elén

Sunday, May 21, 2006

17.mai, er vi så glad i....





17.mai, og russetiden er endelig snart over... For alle dere som elsket russetiden, så er jeg den strake motsetningen, neida, he he. Men denne tiden er såååååååååååå oppskrytt at det er til å le av. Masse drit og lite morro, trøtt hele tiden er man også. Men den har hatt sine lyspunkter selvfølgelig. Grunnen til at jeg kaller russetiden er drit tid er at det regnet både natt til 1.mai og natt til 17.mai. Hipp hipp hurra, russetiden er er bra....... Men det jeg vil kalle russetidens høydepunkt, var rett og slett russetoget, ikke fordi det var så bra organisert eller så spesielt, men det var gøy. God forklaring ikke sant......

ellers så hadde jeg en koselig dag, tross regnet, vi satt på den nye kunst kafen i skien, som foresten er veldig fin, og koset oss med heliumballonger, som jeg garanterer deg, ikke prøv en hel ballong a gangen, du blir sååååååå svimmel, jeg snublet og følte meg helt dum.

senere på kvelden dro vi til Rebecca og grillet i stekepannen, det høljet ned. Men med masse koselige venner så blir alt veldig koselig.

Alt i alt hadde jeg en super artig dag. Hipp hipp hurra, 17.mai det er bra, jeg er kanskje verdens dårligste i dikt, men det kan vi ta en annen dag, akkurat nå skal jeg ut å fiske..... hihi, det er sååå gøy......

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hei hei hei!!!
takk for en fin, om en litt kald og våt, russetid sandra. alltid kjekt med en som kjører og oppfører seg nogenlunde fornuftig... he he he
du er tøff!!!
ble ikke så mye hippie ut av oss i toget da men men men vi får ta det i fritida vår!



rock on sandra
Ane-Marte

9:32 AM  
Blogger SOLveig said...

gratulerer med overstått russefeiring.

som min lillesøster skrev til mæ 17mai det året æva russ (ho va seks år):
gratulere med rusen solveig

og en slags rus e det jo.
å liksom være ferdi med 12års skolegang - uvirkelig..

du e kul.
og vakker.
både me og uten russelue.

go sandra.
satse på snarli gjensyn.

2:24 PM  

Post a Comment

<< Home