Sandra Elén

Thursday, July 06, 2006

Er menn søte?

I kveld satt jeg å så på sommeråpent, og ja jeg har et liv, men det var litt koselig, for der dukket det opp en mann som heter Kristen Gislefoss, han er statsmetrolog. Og det første jeg tenkte, åhhh for en søt og artig man, men jeg har fått mange kommentarer på at menn er ikke søte , de er tøffe. Men når de nærmer seg en alder som er ganske gammelt er det da greit å si at de er søte igjen? Jeg syntes nå det, Bare se på dette bildet.....
he he he, han er søtere i virkeligheten, hi hi, fant ikke noe bedre bilde, men det var nå i hvertfall morsomt

3 Comments:

Blogger Sandra Elén said...

okey viss du er så smart at du ser bildet som skulle vært der, jeg står ikke for det bildet, he he , men jeg er så dum at jeg klarer ikke fjerne det, jeg er drrriiiit dum, hihihi

3:43 PM  
Blogger SOLveig said...

det er i alle fall sikkert at gutter på min alder ikke er søte.
kjekke er slik vi liker dem;)

men..
jeg synes ungdomsskolegutter er fryktlig søte (det må man seff aldri si til dem. så: hysj, hysj!)
gamle menn er også søte - som den brune mannen jeg en gang møtte i praha. med brun dress, hatt og veske. (sånn skal min framtidige mann bli når han blir gammel)

konklusjon: menn mellom 15 og 60 er ikke søte. de som ikke inntreffer i denne aldersgruppen må vurderes individuelt.

liker best å bruke kanskje ord som
kjekk
mandig
tøff
kul
pen

og ellers passende ord
søt passer stort sett ikke

7:04 AM  
Blogger Til min kjære venn.. said...

Du, han Gisle er KJEMPE søt! det har jeg også sitti og tenkt på!
men han er en lun mann med en sjarmerende dialekt, tror det er det som gjør han så søt! men generelt, menn på hans alder er ikke så veldig fristende å kalle søte:P
Men blir de litt eldre så er noen av de blitt søte;)
Stå¨på videre, Sandra:D:D

Klemm fra Ida;D

9:41 AM  

Post a Comment

<< Home