Sandra Elén

Tuesday, June 27, 2006

Historien om ei ung jente, en rev og en fantastisk solnedgang


















I går gjorde jeg omtrent ingen ting som var av betydning, og for dere som kjenner meg godt, er det veldig vanskelig. Jeg trenger å gjøre noe.
Da klokken begynte å nærme seg 22, begynte jeg å få fnatt, noe måtte gjøres. Jeg pakket sammen mobil, nøkler, kamera(mammas elendige kamera) og diskmannen min med en tale cd med Johannes Amritzer(stoort forbilde) og tok beina fatt, jeg skulle gå tur. Det var en fantastisk vakker kveld, og solnedgangen var helt unik. Og så så jeg en rev, den var kanskje bare 3 meter fra meg, jeg ble litt redd, men jeg fikk så utrolig lyst til å gå nærmere den, så jeg ringte pappa(Han vet absolutt alt:) og spurte om de var farlige. Så etter å ha prøvd lenge å komme inn på denn uten at den skulle bite meg, hihi, ble jeg enig med meg selv om å holde en viss avstand. men jeg fikk tatt noen bilder av den, men det var så mørkt, at du får ikke sett den. Men det var en fantastisk tur. Jeg meg ned og så på den fantastiske solnedgangen. Jeg elsker egentlig å gå tur alene, men siden det har skjedd så mye på gulset i det siste har jeg vært litt redd, men jeg tok motet til meg, og tenkte jeg har jo den sterkeste på min side, og så hører jeg jo på en talecd, hvor mye kan skje da, he he he.
Gud er en fantastisk kunstner, han gjør ikke noe uferdig, men alt er perfekt, helt ned til de små detaljene som at fuglene sang og det var utrolig fredfullt. Skulle ønske en hadde mer tid til å ta en tur ut og se på solnedgangen. Det var en fantastisk kveld. Takk Gud for din kreativitet og ditt skaperverk.

8 Comments:

Blogger SOLveig said...

vi er nok tvillinger i sjela.

som til og med nøt solnedgangen på samme tid.
og som egentlig har problemer med å ikke gjøre noe.
men begeistrer oss samtidig over det å oppdage nye sider ved det fantastiiske skaperverk når vi først har tid.

hallelujaH.

kjære søster, me sjåast i morgo.

6:37 AM  
Blogger Sandra Elén said...

jepp det gjør vi, åhhhhhh som jeg gleder meg til å få et ordentlig kamera,,,,:) tenk å få tatt ordentlige bilder.......

7:15 AM  
Blogger Isabelle said...

Så gøy at jeg fant ut at du har blogg! Hjemme for sommern ja. Kom hjem fra København te morran idag faktisk. Deilig med ferie! Ikke no toppen på meg i år nei. Men jeg skal til Stokke da. Ser jeg deg kanskje der..?:) Håper vi snakkes i løpet av sommern hvertfall! Klem fra meg.

1:37 PM  
Blogger Princess Of God said...

ååå...hørtes helt fantastisk ut sandra!!!sånne stunder med gud er av de høyt rangerte om man kan rangere sånt...tiden alene med Gud!!!wow...vi er priviligerte som får lov til å være med Han!
gla i deg er jeg

3:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

værsågod!

hvem kan vel ikke engasjere seg i christians kosthold? der matinntaket hovedsaklig består av nugatti, chrüsli og potetgull..nei, her må noe gjøres!

jeg har møtt deg før,husker jeg, på sandvik. men det er en del år siden. har blant annet kjørt buss med deg.

jau, men du får ta over fostringen av din bror når han kommer hjem på ferie.
so long!

5:00 AM  
Blogger Princess Of God said...

tenker på deg sandra...
et stort smil
dukker opp i fjeset mitt=)

8:11 AM  
Blogger SOLveig said...

og som ikke tvillinger skulle være nok har du blitt min frisør. (og forlover i dagens bryllup)

HEILT kjempe nice.

hilsen solveig som ikke er sur.

blunk.

3:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

serr leom du..

12:17 PM  

Post a Comment

<< Home