Sandra Elén

Wednesday, August 09, 2006

hermer etter Solveig, jeg nei......


he he, sitter her på en stand i kristiansand.
Det er krik leir, arena, og det er fantastisk kaldt, det er ikke akkurat mange varmegradene og kjeder meg kanskje en smule, gleder meg til møtet er ferdig så jeg faktisk kan gjøre litt arbeid, nemlig verve folk inn i denne fantastiske organsisajonen.
Jeg må bare si at jeg bli bare mer og mer stolt av å få lov til å verve folk inn i Ny Genreasjon.
Det er nemlig slik at jeg lærer mer og mer for hver time som går.
Ny Generasjon er en organisasjon som det står respekt av, de jobber for å spre Jesus ut der ungdomene faktsik tilbringer en ganske stor del av livet sitt, nemlig skolen.
skulle virkelig ønske flere kirker satset mer på nemlig dette med Ny Generasjon, og skolekontakter til å hjlpe de fantastiske ungdommene som driver et arbeid på skolen sin, i et stort ønske om å få se vennene se den Jesus som vi elsker, er du ikke medlem av Ny Generasjon, så bli det i dag, om du ikke går på skole så kan du faktisk være medlem fordet, det er nemlig veldig bra for organisajonen, og de utrolig bra ungdommene som bruker en del av tiden sin på å jobbe med nettopp dette.
Så bli med!

4 Comments:

Blogger SOLveig said...

amen

og

hallelujah
hallelujah
hallelujah

2:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

så nå er du på stand ja.
hvis du ser ei jente med brunt høy, sånn passe høy, regulering og snakker østlending med skarre r så heter hun elise og er en av mine beste venner.

så vet du det!
når er du i oslo da? jeg kommer innom der 17.-18. ;)

2:47 PM  
Blogger Malin Malmgren said...

fikk faktisk regning fra ny generasjon i dag!! hehe..åh, du er Så bra, sandra!! ber for deg!

Herren velsigne deg og bevare deg, Herren la sitt ansikt lyse over deg og være deg nådig, Herren løfte sitt åsyn på deg, og gi deg fred, fred, fred!!!

4:17 PM  
Blogger miss S. & miss J. said...

dere kristne asså...he he he. Neida.

skal du på Henrock eller?
kommer mange bra! Blant annet Serenah Maneesh og Ralph Myerz & The Jack Herren Band. Håper vi sees der!!!

5:22 AM  

Post a Comment

<< Home