Sandra Elén

Monday, August 28, 2006

Sandra i STORbyen, hihihi

Jeg har nå endelig kommet ordentlig inn i leiligheten min i gamlebyen. Utsikten er det ingen ting å si noe på, utsikt mot holmekollen, middelalderparken og fjorden og en fantastisk solnedgang. Leiligheten er også fantastisk, veldig fjong, ting begynner å komme på plass, og jeg har begynt på skolen.

Det er deilig å komme i gang med det virkelige livet. he eh. Men det har da skjedd et par artige episoder her også, jeg har blitt kalt en israelsk terrorist, blitt kastet en forbannelse ovar av en uteligger, og prøvd frastjelt sykkelsetet.(men smarte sandra har to låser på sykkeln sin, en forann og en bak som er festet til sykkelsetet, så bare prøv deg du tyv...)Ellers så er skolen bra, utrolig mange forskjellige folk samlet på et sted.

Det er forsåvidt bra å være Sandra for tiden, selvom jeg savner ungdommene mine i pinsekirka i skien. Har kanaksje litt lite å engasjere meg i(det er ikke tull faktisk) og det er litt frustrerende, men kanskje bare bra?

ja ja , det var alt fra meg i storbyen, dere får snart se litt bilder når jeg får stipend og mitt fantastiske kamera og internett da, he he.

1 Comments:

Blogger Trond said...

Hei Sandra. Fett å høre du har det kult i tigerstaden. Tro det eller ei, men to sykkellåser kan fort bli for lite det også ;p Du får nok å gjøre, så ikke stress med det. Livet skal leves, ikke stresses veit du. Nuss på nøsi (fra Elin) og beste hilsner (fra Trond)

11:01 AM  

Post a Comment

<< Home