Sandra Elén

Monday, October 23, 2006

Det å få lommeboken frastjålet.........

Det var en gang ei uskyldig jente fra litt overalt med skarre "r". Denne uskyldige jenta fra litt overalt med skarre "r" hette Sandra, Hun gikk på bibelskole i oslo, der alt var vell og bra.
En dag skulle Sandra gå fra karl Johan, en stor og overfylt gate med masse butikker, på bussen for så å være på Filos. Da Sandra hadde vært lenge om langt på Filos var det tid for Sandra å reise hjem. Å nei, å nei, noen hadde tatt lommeboken min, sa Sandra. Da kom Sandra til å tenke på denne lange bussturen opp til Filos, hvor alle sto tett i tett. Da skjønnte Sandra hva som hadde skjedd, å nei, å nei, tenkte Sandra. Rundt omkring og overalt måtte Sandra for å finne lommeboken, men borte var den. Og snipp snapp snute så var alle korta hennes borte.

5 Comments:

Blogger miss S. & miss J. said...

oj Sandra, det var jo kjipt!
bra det var lommeboka og ikke deg mener jeg he he he :)

9:26 AM  
Blogger miss S. & miss J. said...

This comment has been removed by a blog administrator.

9:26 AM  
Blogger Isabelle said...

Å nei så kjedelig! Arghhhh! At folk bare kan stjæle ting på den måten, det provoserer meg. Men men, godt du tar det så fint som det virker på bloggen, spørs om jeg hadde klart å skrive et søtt lite eventyr om saken hvis det samme hadde skjedd meg:)

11:45 PM  
Blogger Sandra Elén said...

Ja, det er ganske dust å stjele, men det hjelper jo ikke akkurat å bli sint, og lei, det er mer sånn at jeg tenker det er såååå unødvendig........

9:51 AM  
Blogger SOLveig said...

huffda.

litt kjedelig.
det positive kan være at man får nye bilder på kortene sine...mine hadde trengt en oppdatering på den fronten.
for øvrig ser det ut som æ e en terrorist i passet mitt, og det bilde e nytt - ka e det der med at man ikkje får smile på passbildet..??

2:48 AM  

Post a Comment

<< Home