Sandra Elén

Thursday, October 05, 2006

Sandra i israel, weee





No sitter jeg i tel aviv, pa basen her, det har vore veldig artig aa se litt her, jeg legger til en link her til web siden til return2sender, hvor det ligger flere bilder.http://www.smootown.no/return2sender/

I gaar hadde vi undervisning om det jodiske folket og om new age, siden det er paa en new age festival vi skal paa, det var veldig spennende og god undervisning, saa hadde vi et par timer paa stranda, veldig deilig. det er veldig varmt her.....

I dag reiser vi opp til tiberias, ved genesaret sjoen, der vi skal mote resten av teamet og hjelpe til, vi skal ogsaa se noen bibeslke steder, noe som blir veldig bra, da blir det mer levende det som staar i bibelen. Det er fantastisk aa faa lov til aa oppleve dette, kjenner jeg er saa takknemlig for muligheten. dere maa gjerne be for meg og teamet, at alt skal gaa bra og at vi skal bli brukt rikelig.

6 Comments:

Blogger Malin Malmgren said...

WOW, Israel.. så spennende! ville bare si at jeg tenker på deg, og savner deg her i Skien! Du er så BRA! Bless..

10:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hei, vennen! Godt at du har det bra. Jeg og morra di har vært inne på bloggen. jeg trodde du hadde tusenvis av bilder. hvor ble de av? Er det noe annet sted vi kan gå inn for å finne bilder og andre komentarer om turen din. vi ber for deg. God bless!
pappa

1:08 PM  
Blogger miss S. & miss J. said...

This comment has been removed by a blog administrator.

8:08 AM  
Blogger miss S. & miss J. said...

Dette høres spennende ut Sandra!!!
Gleder meg til å høre mer.
Håper du har det bra.

8:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

så heldig du er sandra!
israel er spennende. Gleder meg til å høre alt du har å fortelle, neste gang jeg er i oslo inviterer jeg meg selv på besøk til deg. Greit? :)

lov ju!

1:32 PM  
Blogger Sandra Elén said...

hei, ja skule vell ha lagt inn mine bilder, men det tar så tid, må laste ned et program, og jeg har ikke min egen data, har internett nå da, så det blir litt lettere å få tak i meg

11:32 AM  

Post a Comment

<< Home