Sandra Elén

Friday, March 09, 2007

Sisten, jeg er med....


Regler: Hver spiller starter med å skrive 6 rare ting om seg selv, eller rett og slett noe ingen andre vet. Bloggere som blir "tatt" må skrive 6 ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren 6 nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon

1. Jeg er egentlig ganske flink til å finne fram, selvom retningssansen min er elendig, hvorfor? jo fordi jeg elsker is, og de fleste stedene som er verdt å huske har jeg spist is på eller i nærheten.

2. Jeg har en rosa/lilla bukse i en altfor stor str. som jeg kjøpte da jeg var 14 år, på teamtur i tyskland. Den går jeg med omtrent hver eneste dag, så langt jeg ikke vasker den, når jeg er hjemme riktig nok, og har gjort det siden jeg kjøpte den, den er stygggggggg. Men så god og ingen skal noen sinne skille meg fra den

3.Jeg elsker rosenkål, det er kanskje det jeg gleder meg mest til på julaften, mmmmmmm

4. Jeg har siden jeg begynte på bibelskolen i høst omtrent alltid på meg rød neglelakk på tærne

5. Jeg har "overnattet" i en stor rundkjøring i bø en natt i februar fordi jeg ikke hadde tenkt på hvordan jeg skulle komme meg hjem fra konserten jeg hadde vært på. Det var ganske kaldt.

6. Mamma kasta meg i elva da jeg var kanskje 6 eller 7 år, ikke med vilje, men vi hadde tatt en snarvei og skullebar hoppe over elva som jeg brukte å gjøre, men det var vår og det hadde regna masse, så jeg kunne aldri klart å hoppe over der, så mamma skulle kaste meg, og rett i elva havnet jeg. Mamma kasta meg i elva

okey nå har jeg hatt den så nå gir jeg den til Christian, Ida, Ingvild, Anne Lene, Maria og Familien Vestbøstad

2 Comments:

Blogger Unknown said...

jaaa vi hadde sisten begge to! jeje..
sees snart håper jeg
du er fantastisk flott!!
live life!

5:48 AM  
Blogger SOLveig said...

hmm..trudde du sa du ikkje va med..?? hehe.

10:19 AM  

Post a Comment

<< Home