Sandra Elén

Monday, October 23, 2006

Det å spise tørre horn.......



I går hadde jeg besøk av ei venninne til brunsj, og jeg hadde jo da selvfølgelig tatt opp det beste jeg hadde, to stk svære horn, de hadde jeg fått av ei venninne som jobber på et bakeri. De var ordentlig gode, i går i alle fall, men siden de var så store klarte vi jo ikke å spise de opp, og da jeg våknet i morges, så tenkte jeg skulle spise det opp. Først tenkte jeg tørt? jeg prøver, spiste litt, tygde og tygde og tygde og tygde, det var ikke helt vondt.......

Til slutt gav jeg opp og kastet det........:(

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ja...tørt brød nei! Mye bedre med kebab!

11:50 AM  
Blogger miss S. & miss J. said...

hmm... kanskje smør hadde vært noe?

10:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

hehe, tørre greier assa :) Brunsj er bra da, må gjentas!

Klemmmm

12:43 PM  

Post a Comment

<< Home