Sandra Elén

Saturday, November 04, 2006

Jeg skal til skien fallerifallera, jeg faller aldri av, til skien vil jeg alltid dra.

Jeg skal til skien neste helg, i forbindelse med Celebration skal jeg faktisk til skien, så da burde alle komme. Tema for dagen er misjon, og det tror jeg blir veldig bra, siden jeg skal være med litt. he he. lurer dere på hvorfor jeg skal være med så gå inn på denne linken, her ser dere en artikkel skrevet av meg.
http://www.smootown.no/return2sender/index.php?id=100010001&item_id=587&PHPSESSID=254f0669afffecb7c926a86e08cccbe0

her er linken til celebration
http://celeweb.no/

3 Comments:

Blogger SOLveig said...

herlig herlig!!

10:33 AM  
Blogger miss S. & miss J. said...

jeee!!!
og jeg er sikkert i Skien...
vi sees vettø.

11:54 AM  
Blogger Malin Malmgren said...

heeei Sandra!! takk for en veldig koselig kommentar på bloggen... den varma!! jeg reiser på konf.leir til helga, så får ikke sett deg!! savner smilet ditt.. DU er god, og jeg heier på deg!!Gud velsigne deg masse... stor klem

7:59 AM  

Post a Comment

<< Home