Sandra Elén

Thursday, March 22, 2007

Sisten, jeg har den......


Jeg fikk visst sisten igjen, noe jeg syntes var litt morsomt, siden jeg sitter å venter på en vask til å bli ferdig, reglene kan du se nedenfor på sist post hvor jeg fikk sisten...

1. jeg står alltid når jeg er på do på offentlige toaletter, æsj det er så ekkelt, har derfor veldig bra lårmuskler, he he. Det kan jo også ha noe med at jeg var tre uker i afrika, he he

2. Når jeg sykler så hater jeg at noen sykler forbi eller tar meg igjen, eller at noen ligger forann, selvom jeg kanskje allerede har tatt de igjen med ti minutter, men jeg skal være først og sterkest, eller så kan jeg bare glemme det og går opp alle bakkene, best eller ingenting

3. jeg liker egentlig ikke å gå i butikker, nærmere hater det, men elsker klær, så viss jeg har penger, så går jeg gjerne å handler, men alene, og Bruker gjerne mye penger på kort tid. Jeg vet nøyaktig hva jeg liker om jeg ikke vet det, så bestemmer jeg meg i løpet av et par minutter.

4.Viss jeg er sur kjefter jeg gjerne, men ikke på de det gjelder, men til veggen, blomsten eller bare luften, jeg argumeneterer gjerne og svarer på spørsmål som jeg kunne tenkt meg at jeg hadde fått, selvom ingen er der. Så blir jeg ferdig med det, og er like blid igjen.

5. Jeg leser aldri bruksanvisninger, og hater det rett og slett, og så later jeg som jeg ikke forstår det, for så få pappa til å gjøre ting for meg, he he, og sånn slipper jeg å gjøre en del ting,

6. Jeg elsker å spise trolldeig, og hjemme har vi synlige spor, hadde, det er jeg ikke helt sikker på forresten, at jeg har spist av håret(riktignok når jeg var liten) på de trolldeigfigurene.

Ja da har jeg gitt litt av meg selv, kjenner meg lettet og nå vet alle hvor gal jeg er , he he

2 Comments:

Blogger Unknown said...

ja du er ganske så gal.. veldig morsom også.. og god påske.. kjipt at vi er i skien bare liksom når den andre ikke er er..
huff!!

6:49 AM  
Blogger Unknown said...

flytter du hjem.. til gode skien?? hva skal du der kjære deg.. bortsett fra å være venn med meg??

2:22 PM  

Post a Comment

<< Home