Sandra Elén

Wednesday, November 22, 2006

Blogger uten bilder er kjedelige........



Okey skal ikke skryte av mine mange bilder, selvom jeg har det bra fotoapparatet( he he liker det ordet)
men disse er jo noe i hvertfall, er vi ikke søte, det var den første jula mi.


men det er ikke veldig lett og få brukt de fine bildene jeg har tatt, når jeg ikke har noe å legge de inn på. derfor har jeg bestillt meg en sånn fin liten mac, den skulle vært her for en liten time siden,
ikke egentlig, men jeg syntes den burde vært her.så i mens må dere kjede dere med min ganske så kjedelige blogg, som er lite oppdatert.'

MEN jeg har det bra, trives i oslo, og gleder meg til jul. hører på julemusikk(ikke så mye, men litt) og henger med mine veldig gode venner.
mest av alt er jeg og Jesus blitt enda bedre venner. det er litt gøy.....

1 Comments:

Blogger Isabelle said...

mac er best! godt valg du har gjort der. merker jeg ble ørlitegran misunnelig nå for min mac begynner å bli litt gammel og mangler noen av de finessene du kommer til å ha på din...

9:17 AM  

Post a Comment

<< Home