Sandra Elén

Sunday, March 25, 2007

Breaktur til Notodden...

og så var det endelig tid for tur igjen med klassen,
riktignok under en fjerdedel av klassen, men dog veldig gøy.
Vi dro til Notodden og for de som ikke vet hva en breakout tur er, så er det ganske selvforklarende.
Du bryter ut, he he he.
Fredag kveld var vi på krona hvor vi hadde en liten preken, det var det william som sto for, og noen småsnakkinger.

På Lørdagen så hadde vi leid en gymsal og hadde alle mulige turneringer og så lagde vi en film, som vi brukte på søndagen.
På kvelden kom en gjeng for å se fotballkamp på storskjerm, og ja jeg fulgte med, hvertfall den første timen, det var jo kjempe spennende, med sånne brannbomber. og så spillte vi mafia og billjard og var sosiale, så sosiale at jeg ikke fikk lagt meg før 5, og tidlig neste morgen, altså i dag morges, så prekte jeg, .Det var et fantastisk møte og det var så gøy å være der,
riktignok var gjennomsnittsalderen ganske høy, men tjo hei for noen koselige mennesker. her er noen bilder,

3 Comments:

Blogger SOLveig said...

om du muligens har juksa litt med datoen på dette innlegget, frøken?

11:30 AM  
Blogger Kunst Kriticum said...

Og hvor er bildene?

1:19 PM  
Blogger Sandra Elén said...

ja det er noe gærent med bloggen, så da gikk det ikke enda jeg hadde lasta di opp, men gå inn på facebook, der er de

3:00 PM  

Post a Comment

<< Home